Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Koszt dostawy / Bezpłatna wysyłka
Wszystkie produkty o wartości powyżej 500 zł kupione w naszym sklepie zapakujemy i dostarczymy bezpłatnie wprost pod Twoje drzwi.
Pamiętaj, że w przypadku produktów gabarytowych takich jak np. sofy, komody etc. bezpłatna wysyłka obejmuje dostawę do poziomu zero i nie obejmuje usługi montażu mebli.
Jeśli chciałabyś skorzystać z usługi wniesienia i/lub montażu skontaktuj się z nami i wycenimy koszt takiej usługi.
W zależności od ilości, rozmiarów i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:
Najszybciej i najbezpieczniej:
Firma kurierska - dostawa jest realizowana przez profesjonalną firmę kurierską Inpost, DPD, Pocztex i inne. Wybranie kuriera oznacza wygodę i pewność, że Twoje zamówienie dotrze na czas za niewygórowaną cenę. Dodatkowo, na Twój adres email otrzymasz link do strony, na której na bieżąco będziesz mógł sprawdzać, gdzie znajduje się Twoja przesyłka.
Koszt dostawy
Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Poniżej znajdziesz listę standardowych kosztów dostawy, wraz z szacunkowym czasem dostarczenia zamówienia:
Sposób dostawy |
Przedpłata |
Czas dostarczenia |
|
---|---|---|---|
Firma kurierska |
- produkty o masie do 10kg i watości do 500zł (wymiary do 40cmx40cmx40cm) - koszt 25 zł - meble i inne produkty wielkogabarytowe koszt przesyłki każdorazowo uzgadniane z klientem (staramy się wybrać najdogodniejsze warunki dostawy)- gabaryt 200pln |
3-5 dni roboczych |
Uwaga: koszt dostawy może ulec zmianie w przypadku produktów o niestandardowych gabarytach i/lub większej wadze np: meble.
Uwagi dotyczące przesyłek paletowych!!!
W przypadku przesyłek o wadze powyżej 20 kg, kurier ma obowiązek dostarczyć przesyłkę, pod wskazany na liście przewozowym adres (pod budynek, jeżeli pozwalają na to warunki ruchu drogowego). Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki do budynku. Obowiązek rozładunku oraz wniesienia przesyłki leży w gestii odbiorcy. Jeżeli pozwalają na to warunki techniczne, kierowca może zwieźć paletę windą hydrauliczną z samochodu.
Gdy kurier dostarczy przesyłkę proszę sprawdzić od razu stan opakowania towaru oraz taśmy zabezpieczające. Jeżeli żadne z nich nie budzą zastrzeżeń, proszę podpisać list przewozowy i odebraż przesyłkę.. W przypadku widocznych na opakowaniu uszkodzeń, proszę rozpakować przesyłkę i sprawdzić zawartość. Jeżeli zostaną stwierdzone jakiekolwiek uszkodzenia lub braki proszę sporządzić na miejscu, w obecności kierowcy, protokół szkody, który wraz z przesyłką proszę oddać kierowcy.
Zamówiony towar dostarczamy własnym transportem oraz korzystamy z usług firm kurierskich i transportowych.
Jeśli nie wybrali Państwo żadnej opcji dostawy, możliwy jest za *dodatkową opłatą:
- transport spedycją pod wskazany adres (bez wniesienia i **ewentualnego montażu)
- transport pod wskazany adres z usługą wniesienia i ** ewentualnego montażu
- usługa kurierska -box 40x40x40cm (tylko w przypadkach, kiedy usługa jest możliwa do zrealizowania)
Lub bez dodatkowej opłaty:
- odbiór osobisty z magazynu Scandinavian Living w Łodzi ( po uprzednim umówieniu się).
* koszt usługi wyceniany jest indywidualnie
** ewentualny montaż, dotyczy jedynie montażu mebli
Ogólne warunki dostaw:
- Spedytorem przesyłek krajowych są następujący przewoźnicy: DPD, DHL, UPS, GSL, Fedex, Inpost, Pocztex, którzy dostarczają nadane przesyłki w dni robocze (od poniedziałku do piątku między godziną 8:00-17:00) zwykle w ciągu 24h od ich nadania,
- Duże paczki gabarytowe dostarczamy transportem własnym na terenie Warszawy oraz za pośrednictwem firm kurierskich poza terytorium Warszawy. W przypadku paczek gabarytowych - transport obejmuje dostawę do poziomu "0" i nie obejmuje wniesienia mebli do mieszkania klienta oraz ich złożenia, godziny dostawy uzależnione są od regionu Polski
- W przypadku zamówień z adresem dostawy poza granice Polski dostawy realizujemy we współpracy z różnymi spedytorami w zależności od regionu Europy do którego paczka jest adresowana. W przypadku przesyłek zagranicznych koszty transportu są każdorazowo ustalane z klientem a ich wysokość uzależniona jest od miejsca dostawy oraz wagi i gabarytów przesyłki.
Bezpieczna Dostawa!
PRZED PODPISANIEM LISTU DOSTAWY U KURIERA PROSZĘ SPRAWDZIĆ KONIECZNIE!:
Opakowanie zewnętrzne i ilość paczek. Jeżeli towar, który Państwo otrzymają, ma naruszone opakowanie, jest niekompletny (niewystarczająca ilość paczek) lub uszkodzony z zewnątrz przez przewoźnika, koniecznie trzeba poprosić kuriera o protokół reklamacyjny - protokoł szkody i wypełnić druk koniecznie w jego obecności. Protokół szkody powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia, spis zabezpieczeń wewnątrz kartonu oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model. Proszę zrobić zdjęcie telefonem komórkowym i wraz z kopią formularza natychmiast przesłać go do nas na adres info@scandinavianliving.pl
Jeżeli przesyłka ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne a po rozpakowaniu okaże się, że produkt jest uszkodzony, należy spisać protokół szkody również najlepiej w obecności kuriera. Jednocześnie w takiej sytuacji również prosimy o napisanie do nas maila wraz z kopią formularza i zdjęciem na adres: info@scandinavianliving.pl
Należy pamiętać, że:
Podstawą do Bezpiecznej Dostawy jest formularz reklamacji wypełniony przez Klienta w obecności kuriera, który go dostarczył. Jeżeli Klient nie zdąży tego zrobić w chwili odbioru dostawy to w następnym dniu roboczym musimy raz jeszcze zamówić do Państwa kuriera. Reklamacje uszkodzonego produktu mogą być zgłaszane w terminie do 5 dni od chwili odbioru przesyłki na adres:info@scandinavianliving.pl
Wymiana sprzętu na nowy jest możliwa tylko w przypadku spełnienia powyższych warunków. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez nasz sklep produktu będącego przedmiotem reklamacji.